The defibrillator Stryker LIFEPAK® CR2 was designed for total user safety.

Defibrillator with LIFELINK Central ™. DAE management program. A new approach to creating PAD projects.
Remote connection to the LIFELINK Central and LIFENET portal supplied to the emergency service centres.
The LIFELINK Central DAE management program monitors each CR2 connected to a WiFi or cellular network and warns, through the automatic sending of email notifications, in case any event occurs that could alter the readiness status of the device or in case of use of the same.

Clear design and sequential operations, with clear and easy to follow graphs. Both users trained for the use of AEDs and those without any training can clearly understand how to start.
INSIGHT ™ cpr analysis technology.
Analyze the ECG signal to detect shockable rhythms during chest compressions without the need for pauses.

Metronome and feedback system for CPR.
Set an effective pace and guide users with sound directions, detecting and correcting techniques if necessary.
ClearVoice ™ technology.
It detects background noise and adjusts the volume accordingly to provide clear sound / acoustic instructions.

Bilingual.
During use, it is possible to change to a second language by simply pressing a button.
Pediatric mode.
For subjects weighing less than 25kg, simply press a button to reduce the energy delivered to 50 joules, without having to replace the electrodes.
Defibrillatore Stryker LIFEPAK® CR2 USB

Il defibrillatore è un apparecchio salvavita e pertanto non devono esserci dubbi sulla sua affidabilità e sulla qualità delle prestazioni. Il LIFEPAK® CR2, prodotto da Stryker, adotta le migliori tecnologie attualmente disponibili ed è stato studiato per un uso estremamente facile. L’apparecchio possiede caratteristiche analoghe a quelle dei defibrillatori ospedalieri e vassoio piastre compatibile con i defibrillatori con monitor LIFEPACK 12/15 in dotazione alla quasi totalità delle ambulanze del triveneto.

Lifepak CR2 USB è una delle unità più veloci sul mercato: con un pacchetto di funzionalità di supporto del risponditore come la grafica visiva e la guida vocale.
Il Lifepack CR2 ha una garanzia di 8 anni, la più alta del mercato. Batteria in modalità Stand-by ed elettrodi hanno una validità di 4. Laddove vi sia l’utilizzo del defibrillatore è richiesto solo il cambio piastre, senza ulteriori spese per la batteria.
Le potenzialità e le prestazioni del DAE Lifepak CR2 USB non connesso sono le medesime del DAE connesso WIFI/3G. La differenza consiste nella mancanza di comunicazione sia con la SORES sia con il LIFELINK Central e il LIFENET